Doprava
CENY ZA Dopravné V ČR :
DOPRAVA | PLATBA | ZBOŽÍ 0-1000Kč | ZBOŽÍ nad 1000Kč |
---|---|---|---|
Balíkovna | bankovní převod/karta | 75 Kč | zdarma |
Balíkovna | dobírka | 100 Kč | 25 Kč |
PPL výdejní místa | bankovní převod/karta | 64 Kč | zdarma |
PPL výdejní místa | dobírka | 99 Kč | 35 Kč |
Zásilkovna | bankovní převod/karta | 79 Kč | zdarma |
Zásilkovna | dobírka | 114 Kč | 35 Kč |
Osobní odběr | převod/karta/hotově | zdarma | zdarma |
DOPRAVA | PLATBA | ZBOŽÍ 0-1500Kč | ZBOŽÍ nad 1500Kč |
Česká pošta | bankovní převod/karta | 119 Kč | zdarma |
Česká pošta | dobírka | 154 Kč | 35 Kč |
PPL | bankovní převod/karta | 99 Kč | zdarma |
PPL | dobírka | 134 Kč | 35 Kč |
DOPRAVA - přepravní služba PPL (do 24hodin):
Jakmile zásilku vyexpedujeme, obdržíte číslo zásilky e-mailem a můžete její pohyb sledovat na: http://www.ppl.cz . Zboží Vám bude doručeno do 24 hodin od expedice rychlou spediční službou PPL domů nebo do zaměstnání. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Před samotným rozvozem Vás bude telefonicky kontaktovat řidič PPL a domluví se s Vámi na přesném a Vám vyhovujícím čase rozvozu. V případě, že nebudete přítomni, Vám bude zanecháno oznámení o doručení a druhý den budete kontaktováni znovu. Pokud se neuskuteční doručení ani na druhý pokus, bude zásilka uložena na depu PPL po dobu 10 dnů. Na zanechaném oznámení bude uvedeno tel. číslo na depo PPL, kde si můžete vyžádat další bezplatné doručení.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci (PPL) na lince zákaznického servisu PPL tel.: 225 331 500. V případě reklamace NEVYHAZUJTE OBAL - je předmětem důkazního řízení. Prosíme Vás o postup dle stránek PPL https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&art_id=1663 . Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
DOPRAVA na pobočku PPL - výdejní místa ParcelShop (1-2dní):
Jakmile zásilku vyexpedujeme na Vámi v objednávce vybranou pobočku PPL PapcelShopu, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno na vybranou pobočku za 1 až 2 dny od naší expedice. Jakmlile bude zboží na vybrané pobočce připraveno k odběru, budete o tom vyrozuměni SMS zprávou a e-mailem. Balíček bude uložen na pobočce PPL ParcelShopu po dobu 7 dnů, kde si ho osobně vyzvednete. K vyzvednutí balíčku stačí v PPL ParcelShopu pouze sdělit kód, který Vám byl poslán na mobil (e-mail).
Pobočky PPL výdejních míst můžete zkontrolovat zde: https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist
DOPRAVA na pobočku Balíkovny (1-3dní):
Jakmile zásilku vyexpedujeme na Vámi v objednávce vybranou pobočku Balíkovny, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno na vybranou pobočku za 1 až 3 dny od naší expedice. Jakmlile bude zboží na vybrané pobočce připraveno k odběru, budete o tom vyrozuměni SMS zprávou a e-mailem. Balíček bude uložen na pobočce Balíkovny po dobu 7 dnů, kde si ho osobně vyzvednete. K vyzvednutí balíčku stačí v Balíkovně pouze sdělit kód, který Vám byl poslán na mobil (e-mail).
Pobočky Balíkovny můžete zkontrolovat zde: https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu
DOPRAVA na pobočku Zásilkovny (1-3dní):
Jakmile zásilku vyexpedujeme na Vámi v objednávce vybranou pobočku Zásilkovny, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno na vybranou pobočku za 1 až 3 dny od naší expedice. Jakmlile bude zboží na vybrané pobočce připraveno k odběru, budete o tom vyrozuměni SMS zprávou a e-mailem. Balíček bude uložen na pobočce zásilkovny po dobu 7 dnů, kde si ho osobně vyzvednete. K vyzvednutí balíčku stačí v Zásilkovně pouze sdělit kód, který Vám byl poslán na mobil (e-mail).
Pobočky Zásilkovny můžete zkontrolovat zde: https://widget.packeta.com nebo http://www.zasilkovna.cz/pobocky?closest=1
DOPRAVA - Česká pošta (1-2dní):
Jakmile zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno Českou poštou za 1 až 2 dny od naší expedice. Pokud Vás Česká pošta nezastihne při doručování zásilky, bude balíček uložen na poště po dobu 7 dnů.
OSOBNÍ ODBĚR
Osobní odběr zboží je možný na adrese: Myslotín 46, 39301 Pelhřimov. Předem si vždy domluvte den a čas osobního odběru na tel.: 565 433 433 nebo 773 140 572. Děkujeme.
CENY ZA Dopravné na slovensko :
DOPRAVA | PLATBA | ZBOŽÍ 0-3000Kč (0-120€) | ZBOŽÍ NAD 3000Kč (nad120€) |
---|---|---|---|
Kurýrní služba | bankovní převod | 149 Kč (6,50€) | zdarma |
Kurýrní služba | dobírka | 188 Kč (8,10€) | 39 Kč (1,60€) |
Zásilkovna | bankovní převod | 95 Kč (4,15€) | zdarma |
Zásilkovna | dobírka | 134 Kč (5,75€) | 39 Kč (1,60€) |
V případě objednávky bankovním převodem můžete platbu uskutečnit na náš účet vedený u Fio banky: IBAN:CZ0920100000002400137857, BIC: FIOBCZPPXXX , var.symbol: číslo objednávky.
V případě dobírky bude částka vybrána v EUR.
DOPRAVA - kurýrní službou na Slovensko (cca 2-5 dnů):
Jakmile zásilku vyexpedujeme, obdržíte číslo zásilky e-mailem a můžete její pohyb sledovat. Zboží Vám bude doručeno za 2-5 dnů od expedice kurýrní službou na adresu.
DOPRAVA na pobočku Zásilkovny na Slovensku:
Jakmile zásilku vyexpedujeme na Vámi v objednávce vybranou pobočku Zásilkovny, obdržíte od nás e-mail s informací o odeslání zásilky. Zboží Vám bude doručeno na vybranou pobočku do 2 až 5 dnů od naší expedice. Jakmlile bude zboží na vybrané pobočce připraveno k odběru, budete o tom vyrozuměni SMS zprávou a e-mailem. Balíček bude uložen na pobočce zásilkovny po dobu 14 dnů, kde si ho osobně vyzvednete. K vyzvednutí balíčku stačí v Zásilkovně pouze sdělit kód, který Vám byl poslán na mobil (e-mail).